|
Мета модуля (блоку курсу): компетенції, передбачені навчальною програмою
|
-
вивчення теоретичних засад туристської діяльності шляхом з’ясування її форм, видів та типів;
-
ознайомлення з професійною туристською термінологією;
-
вивчення функцій туризму та факторів його розвитку;
-
розкриття сутності основних, допоміжних та обслуговуючих технологічних процесів, за допомогою яких здійснюється туристська діяльність;
-
ознайомлення з різними системами класифікації готелів в різних країнах, технологією приймання та розміщення в готелях;
-
з’ясування туристських категорій послуг харчування.
|
|
Навчальні результати модуля (блоку курсу)
|
Методика викладання / навчання
|
Методика оцінювання
|
|
Знати:
-
сутність туризму як соціально-економічного явища;
-
визначення основних туристських термінів;
-
особливості туризму як процесу і результату;
-
особливості туризму як сфери зайнятості населення;
-
особливості туризму як сфери економіки.
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
природно-географічні, культурно-історичні, економічні, соціальні функції туризму;
-
значення демографічних, політико-правових, технологічних та екологічних функцій туризму
Вміти :
-
визначати вплив різноманітних факторів (економічних, політичних, соціальних тощо) на розвиток туризму
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
основні класифікаційні системи туризму;
-
форми, види та типи туризму;
-
характеристику основних типів туризму в залежності від мети подорожі.
Вміти:
-
використовувати типологію туризму при формуванні турів.
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
структуру технології та технологічних складових ;
-
характеристику основних,обслуговуючих та допоміжних технологічних процесів;
Вміти :
-
структуризувати роботу туристичної компанії у відповідності до технологічних складових
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
структуру основного технологічного процесу виробництва туристських послуг;
-
особливості проектування туристських послуг;
-
технологічну документацію, що супроводжує процес виробництва туристських послуг;
-
особливості формування програми перебування та програми обслуговування;
-
основні принципи формування туристських маршрутів.
Вміти:
-
формувати пакет технологічних документів нового туристського продукту
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
-
Знати:
-
технологію формування збутової мережі;
-
ринкові канали просування туристського продукту
-
не рекламні методи просування туристського продукту
Вміти:
-
організовувати власну збутову мережу з урахуванням технологічних складових
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
структуру основного технологічного процесу споживання туристських послуг;
-
технологію гостинності;
-
туристські процедури;
-
технологію після продажного обслуговування.
Вміти:
-
формувати технологічну документацію;
-
формувати систему контролю якості туристських послуг.
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
форми, види та типи засобів розміщення;
-
класифікацію засобів розміщення за рівнем комфорту;
-
зарубіжний досвід класифікації засобів розміщення;
-
технологію виробництва готельних послуг
Вміти:
-
визначати вартість послуг розміщення з урахуванням розрахункової години;
-
визначати перелік додаткових послуг з урахуванням рівня комфорту.
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|
|
Знати:
-
категорії послуг харчування в туризмі;
-
види меню для туристів;
-
технологія обслуговування гостей в номерах готелю
Вміти:
-
визначати перелік послуг у відповідності до туристських категорій послуг харчування.
|
Електронне навчання,
Індивідуальна робота
|
Кількісні методи оцінки (в балах)
|